DeskFor
servis yönetimi

Hizmet kalitesinin ve kârlılığın arttırılmasında DeskFor servis yönetimi

Faydaları

Bakım maliyeti
Malzeme envantere ne zaman girdi?
Bakım maliyeti
Geçmiş arıza sıklığı neydi?
Bakım maliyeti
Değiştirilen parçası var mı?
Elimde ne kadar yedek parça tutmam gerekiyor?
Bakım maliyeti ne olur?

Özellikleri

Icon

Veri Entegrasyonu

Yüklenici ve alt yükleniciler arasında servis kayıtlarının entegrasyonu otomatik olarak sağlanır.

pantone icon

Proje Takibi

Sınırsız sayıda proje tanımlayarak malzemelerin arıza süreçleri takip edilebilir.

Icon

Malzeme Servis Geçmişi

Malzeme ile ilgili açılmış tüm servis kayıtları ve kullanılan yedek parçalar tek ekrandan görüntülenebilir.

Icon

SLA

Projede tanımlanmış olan SLA sürelerine göre arıza talepleri önceliklendirilebilir.

Mobil Uygulama

Mobil uygulamalarımız çok yakında...

Image Description

Özellikler

Kimler İçin?

  • Sistem entegratörü olarak çalışan firmalar
  • Bakım ve servis hizmetin alan kurum ve kuruluşlar.

DeskFor

  • Proje kapsamında tedarik edilen veya bakımı yapılan malzemelerin tanımlanması
  • Malzemeler ile ilgili seri numarası detayında bilgilerin girilebilmesi.
  • SLA süreçlerinin tanımlanabilmesi.
  • Yüklenici ve sınırsız sayıda alt yüklenici arasında veri ve yetki entegrasyonları.
  • Depo yönetimi ve stok takibi.
  • Proje kapsamında maliyetlerin hesaplanması

Neden DeskFor?

  • Garantisi devam eden veya bakım anlaşması yapılmış malzemelerin arıza durumlarını takip edebilmek
  • Bakım ve garanti anlaşmalarının maliyetlerini tahmin edebilmek
  • Malzemelerin ömür devrini etkin olarak yürütebilmek
  • Malzeme üzerinde yapılmış olan onarım ve yedek parça değişimlerini görebilmek
  • Firmaların yürütmüş olduğu faaliyetleri takip edebilmek
  • Firma bağımsız SLA standartları belirleyebilmek