ITSM

ITSM

Kara Kuvvetleri Komutanlığı ASELSANNET

Proje Kapsamı

Bilgi Sistem Hizmetlerinin Yönetimini (ITSM-IT Service Management) sağlamak, hizmet kalitesini artırmak, bilgi sistem hizmetlerinin aralarındaki ilişkileri yapılandırmak ve otomatikleştirmek, mevcut bilgi sistemlerinin yönetim, bakım ve idame hizmetinin sağlanması, hizmet seviyelerinin takibinin yapılması ve tüm IT varlıklarının bu süreçte entegre bir şekilde yönetilmesinin sağlanması maksadıyla gerekli danışmanlık hizmeti verilerek Kurum/Kuruluşun ITIL (Information Technology Infrastructure Library) uyumlu IT süreç dokümantasyonu oluşturulmasıdır.

Danışmanlık Saati

Toplantı Sayısı

Doküman Sayfa Sayısı

Geliştirilen Modüller

  • Hizmet Katalog Yönetimi
  • İstek/Talep Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Problem Yönetimi
  • Olay/Durum Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Hizmet Varlık ve Konfigürasyon Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Hizmet Sürekliliği
  • Hazır Bulunabilirlik ve Risk Yönetimi
  • Hizmet İzleme ve Kontrol
  • Bilgi Güvenliği Yönetimi
  • Hizmet Doğrulama ve Test
  • Raporlama
  • Organizasyon ve iş yapma modeli
  • Yazılım Geliştirme Süreçleri Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Finans Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Proje Yönetim Ofisi